دانلود رام رسمی اندروید

بایگانی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشکلات اصلی گلکسی اس 8 و راه حل رفع آن ها

مشکلات اصلی galaxy S8 و راه حل رفع آنها

راه حل : به پیشنهاد سامسونگ بهتر است گوشی خود را به مدت 1 تا 2 ساعت در حالت safe mode قرار دهید و میزان استفاده از صدا را ردیابی کنید. ظاهرا این توصیه نیز به حل مشکل صدای galaxy S8 و +galaxy S8 پلاس کمکی نکرده است.

گزینه‌های توسعه دهنگان (developer options) را در صورتی که فعال نیست، فعال نمایید و سپس از منوی  developer options با اسکرول کردن به سمت پایین Media را انتخاب نموده و گزینه Prevent USB audio را در حالت روشن قرار دهید. ظاهرا این روش در برطرف کردن مشکلات صوتی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge موثر بوده و امکان دارد برای نسل جدید آن‌ها هم مفید باشد.


مشکلات اصلی galaxy S8 و راه حل رفع آنها


                          

  • رام اندروید رام رسمی اندروید
  • ۰
  • ۰

رام اندروید 8 galaxy s7 Edge

آموزش نصب رام رسمی سامسونگ:

این روش برای تمام گوشی های سامسونگ قابل استفاده می باشد

ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج سپس بیلد نامبر گوشی موبایل خود را با استفاده از روش بالا بیابید

برای روند بهتر این عمل پیش نیاز های لازم از قبیل:

  1. نصب درایور گوشی در کامپیوترتان یا ارتقای آن به نسخه های بالاتر
  2. نصب نرم افزار odin ادین 3.12.3 در کامپیوتر خود(برای نصب لالی پاپ 5.0 بهتر است از نسخه 3.10.6 این نرم افزار استفاده کنید و همچنین اگر نسخه فعلی و رامی که نصب می نمایید 4.4.4 یا قدیمی تر است بهتر است از نسخه 3.06 این نرم فزار استفاده کنید)را رعایت کنید
دانلود رام اندروید 8 galaxy s7 Edge


  • رام اندروید رام رسمی اندروید
  • ۰
  • ۰

شایع ترین مشکلات در Galaxy S7 و برطرف کردن آنها

3.مشکل باتری : یکی از نقاط قوت S7 به نسبت S6 عملکرد بهتر باتری می باشد لیکن برخی از کاربران S7 این نظر را ندارند.   در بیشتر مواقع اپلیکیشن‌‌های پر مصرف دلیل خالی شدن شارژ گوشی هستند.

راه حل : 

1.معمولا این مشکل ناشی از یک برنامه است. استفاده از power saving سامسونگ را فراموش نکنید و همه مواردی که در قسمت notification‌ها مورد نیازتان نیست، غیرفعال کنید و به مسیر زیر بروید:

Settings–> Data Usage –> Background Data

در اینجا شما می‌توانید از دانلود داده‌ها توسط برنامه‌های پس زمینه هنگامیکه به آنها نیازی ندارید جلوگیری کنید. کم‌کردن نور صفحه نمایش نیز همیشه موثر است، اما جای نگرانی وجود ندارد و سامسونگ قول داده است تاثیر آن بر عمر باطری ناچیز باشد.

2.از همه اطلاعات گوشی نسخه پشتیبان تهیه کرده سپس کارت MicroSD را از گوشی خارج کنید. سپس به Settings > Backup and reset > Factory data reset رفته و فکتوری ریست کنید. پس از اتمام کار، در نصب برنامه ها دقت بیشتری انجام دهید.

7 مشکل شایع در Galaxy S7 و برطرف کردن مشکل آنها

               

  • رام اندروید رام رسمی اندروید